sobota, 23 maja 2015

Uciekający maj

Nie lubię jak czas tak szybko ucieka. 
Niedawno zaczął się maj, mój ukochany miesiąc, a już czerwiec puka do drzwi.
Tegoroczny maj był kapryśny i zmienny. Deszczowe i wietrzne dni przeważały, a jednak i tak było wspaniale.
Jak co roku zakwitły kasztany, magnolie oczarowały swoim pięknem, fiołki roztaczały cudownie słodki zapach, wonne bzy upajały, a pola rzepakowe rozjaśniały nawet najbardziej szary dzień.
Zieloność oszalała, a my razem z nią. 
Na działkach, w ogrodach i  sklepach ogrodniczych pospolite ruszenie. Wszyscy wybierali najpiękniejsze okazy.
Tu i ówdzie zapachniało grillem.
Moje koty zaczęły trawnikowe wylegiwanie. 
I o to właśnie chodzi, by miło w maju było ;)
Pięknego weekendu, wypoczywajcie, ile się da!















9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!

    Dziś tez jechałam przez rzepakowe pola...........bez aparatu :(
    no i padało
    nie było tak cudnie jak u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś był dzień jak marzenie… :)
    Od rana słońce i błękitne niebo czyli to co lubimy najbardziej. Deszczyk też troszkę pokropił więc rośliny chyba zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia są przecudowne! Ja też kocham maj!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę, że zdjęcia się podobają :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzę ze te same myśli nas dogoniły. Przymierzam się do tego posta o właśnie wiośnie o tym co zawitało, jak było, jak sie ukwieciło.
    Maj to także mój ulubiony miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No widzę ze te same myśli nas dogoniły. Przymierzam się do tego posta o właśnie wiośnie o tym co zawitało, jak było, jak sie ukwieciło.
    Maj to także mój ulubiony miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje myśli o wiośnie, jak widzę, działają ze zdwojoną siłą ;)))
    U mnie dziś przecudownie. Mam nadzieję, że i na Północy również?

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 pierwsze zdjęcia moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każdy zostawiony tu komentarz :)