poniedziałek, 4 maja 2015

Wyczekiwany maj

Nareszcie nadszedł ten piękny czas kiedy roślinność zaczyna szaleć.
Natura sypie kwieciem i czaruje zapachami.
Nawet deszcz nie wyprowadza mnie z równowagi, bo majowy przecież, ciepły i wonny.
I tylko patrzeć jak zakwitną bzy, a kasztany znów przywołają wspomnienie moich dawnych, maturalnych emocji.
Lubię deszczowe dni, które pomagają roślinom. Mokra ziemia i skoszona trawa dają zapach kojarzący się nieodmiennie z dzieciństwem.
Ile było naszych zabaw, taplania się w błocie, skakania przez kałuże, wąchania kwiatów umytych deszczem. Ile radości i uśmiechu. 
W ogródku zakwitły mi fiołki, przeniesione wiele lat temu z rodzinnego domu.
Ten tydzień będzie wspaniały, bo i spotkanie przede mną cudowne.
Moje siostry odwiedzą mnie wszystkie. Z powodu obowiązków i odległości jakie nas dzielą, nasze  spotkania są dosyć rzadkie, ale bardzo wyczekiwane. 
To będzie nasz czas, czas wspomnień dzieciństwa.
Życzę wszystkim udanego majowego tygodnia :)












tu się urodziłam, tu spędziłam swoje całe dzieciństwo :)



20 komentarzy:

  1. Wzajemnie!
    Też uwielbiam ten czas, kiedy wszystko zaczyna kwitnąć - aż chce się zabierać na spacery aparat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz, w taką pogodę bez aparatu się nie ruszam. Szkoda byłoby, aby coś umknęło :)

      Usuń
  2. U mnie też nie poznaję ogrodu po powrocie! Zakwitły wszystkie tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany uwielbiam chyba najbardziej. Cieszę oczy każdym kwiatkiem. Mam nadzieję, że Twoja podróż udana i wypoczęłaś solidnie?

      Usuń
    2. Jak każda podróż i ta była za krótka ;)))

      Usuń
  3. Tyle piękna niesie maj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I radości…niech będzie najpiękniejszy, najbarwniejszy i wspaniały :)

      Usuń
  4. Oj tak, wiosna majowa najpiękniejsza! :)
    A tu, czyli gdzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. maleńka miejscowość w kujawsko-pomorskim, między Rypinem, Golubiem-Dobrzyniem, a Brodnicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna jest najpiękniejszą porą roku. Uwielbiam ją...
    Urodziłaś się w tym zabytkowym pałacu?
    Miłych, niezapomnianych chwil z ukochanymi siostrami.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Lusiu, tu się urodziłam. Izbę porodową prowadziła moja mama :-)

      Usuń
  7. My też :) Wiele nadmorskich miejsc odwiedzamy zarówno przed szczytem sezonu, jak i tuż po. Brak tłumów działa kojąco, no i łatwiej wtedy o spokojne kadry podczas fotografowania.
    W pałacu też byliśmy, zdjęcia są na dysku i grzecznie czekają na opublikowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne miejsce na powstawanie nowego życia! Pałac wygląda na bardzo zadbany... a migawki z Twojego uroku urzekają... Kocham maj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od niedawna pałac tak wygląda. Przeszedł w prywatne ręce i odzyskał dawny blask.
    Niestety, wielu pięknych drzew nie udało się ocalić…
    Maj, też moim ulubionym miesiącem jest!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko, czyli Ty jesteś Księżniczką ;)! Acha to już teraz wszystko jasne. :)
    Pięknie jest majem, też muszę co nieco ufocić, upichcić bo wiosna aż się prosi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami marzy mi się księżniczkowanie, tak ociupinkę ;)
    Ufocaj, pichć i pokazuj Migafko
    Ja czekammmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madame...klaniam sie w pas:)
      Co za peikne miejsce na urodziny:)
      To dlatego jestes tak wrazliwa na piekno:)
      Ach, czy ten maj musi sie konczyc???

      Usuń
    2. Madame się odkłania niziutko :-)
      Kasiu, też nie chcę końca maja.
      Może jakiś proteścik, pismo do posła czy cóś? ;)))))

      Usuń
  12. WOW ! Błękitna krew w Tobie krąży ;) Cudne miejsce ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko, żałuję, że dzieciństwo przemknęło tak szybko.
      Chciałabym choć na chwilę powrócić tam jako dziecko…
      To se ne wrati...

      Usuń

Dziękuję pięknie za każdy zostawiony tu komentarz :)